неделя, 9 май 2010 г.

Класика в жанра-любимите фрази на Мечо Пух


"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед... и това са две гърненца с мед..."

"Колкото повече - толкова повече!"

"С каквито се събереш - с такива се събираш."

"Понякога седя и си мисля... а понякога просто си седя."

"Преди всичко - каза си то - това бръмчене значи нещо. Не може да има бръмчене само току-тъй - бръм... бръм... - без да значи нещо. Щом има бръмчене - значи някой бръмчи. А единствената причина да издаваш такъв звук, доколкото знам, е защото си пчела."
После мисли още дълго и си каза:
"А единствената причина да си пчела - доколкото знам - е да правиш мед!"

"Не може да не уважаваш някой, който може да напише Вторник, дори и да е с правописни грешки. Но правописът не е всичко. Има дни, когато да напишеш Вторник — просто не е нужно."

"Нямам грижа вей ли, или сняг вали, щом тумбакът ми е пълен с мед! Нямам грижа дали мръзне, или се топи, щом муцуната ми е потънала във мед!"

"Ако ти живееш сто години, аз искам да живея сто години без един ден, така че никога да не живея без теб!"

"Името ми да не е Пух,ако не съм прав,а то е,значи съм прав."

"Може да ме забележат,а може и да не ме забележат - с пчелите никога не се знае..."

Автор: Ирена Лазарова
Източник: narod.bg

ЦЪКНИ ВЪРХУ ДВИЖЕЩИЯ СЕ ТЕКСТ, ГЛАСУВАЙ ЗА НАС Ако ви е харесала статията оценете я, като гласувате със следните бутони или я споделете в социалните мрежи, които посещавате. Благодарим ви, предварително!

0 коментара:

Публикуване на коментар

ВЗЕМЕТЕ СИ БАНЕР НА САЙТА

eXTReMe Tracker

Посещения в блог-сайта за седмица